vrijdag 22 november 2013

Nieuwe uitdaging!

Goedemorgen iedereen, 
Hier zijn we alweer met een nieuwe uitdaging. 
We gaan dit keer ook het 1 en ander veranderen. 
Er komt namelijk geen 2de kaartje meer op het blog, alle kaartjes worden met de start van de uitdaging online gezet. Omdat het 2 de kaartje niet vaak bezocht werdt, is het makkelijker om het in 1 x te plaatsen, want dan ziet iedereen de kaarten. 

En de winnaar komt een week naar dat de uitdaging online is gezet online. 
Dat is dan nu volgende week vrijdag 29 november. 

Nu over op de uitdaging, we willen dit keer graag een beterschap's kaartje zien. 

We hebben natuurlijk voor jullie weer veel voorbeeldkaartjes, zodat jullie een hoop inspiratie krijgen. 

Ida



Erica



Anja



GerJanne



Jacqueline



Hennie


10 opmerkingen:

  1. Super kaarten van iedereen ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten allemaal, met weer een leuke uitdaging. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende voorbeeld kaarten.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt. Ik ga zeker weer een poging wagen.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt ik wil graag weer meedoen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden dames. Weer inspiratie genoeg.
    Volgens mij snap ik het niet helemaal. In jullie berichtje staat dat de winnaar van de challenge bekend wordt gemaakt een week na de challenge. Maar we kunnen onze creatie nog linken tot 6 december, als ik me niet vergis.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Renate, dat is de winnaar van de afgelopen uitdaging, die dan net is afgelopen.

      Groetjes ida

      Verwijderen
  7. Mooie voorbeeldjes ! Ik doe ook mee deze keer.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke uitdaging..met prachtige voorbeeldkaartje...Mijn kaartje heb ik er zojuist ook bij geplaatst

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen