zondag 7 juli 2013

Nieuwe uitdaging : Beterschaps kaart

Goedenavond allemaal. 
Hier zijn we weer met een nieuwe uitdaging. 
Dit keer willen we graag een beterschapskaartje zien! 
Niet een hele moeilijke opdracht lijkt mij. 

De uitdaging duurt dit keer weer 2 weken. 
Hier wat voorbeeldkaartjes van het design team.

Erica


Anja



Jacqueline 


De andere kaarten zien jullie in de loop van de week en volgende week vrijdag. 

Succes iedereen met het maken van de mooie kaarten! 

Groetjes het team. 



5 opmerkingen:

  1. Leuke voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verschillende kaartjes hebben jullie weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    ik doe graag mee aan de challenge
    en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuke challenge! Ik vond onlangs op internet een geweldig plaatje van een "vintage verpleegster" dat ik mooi op mijn kaartje kan verwerken. Kijk maar...

    Groetjes,
    Mar10=Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier beland via Anita haar beterschapskaartje, gelijk de mijne toegevoegd, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen