donderdag 9 februari 2012

De winnaar + mijn kaartje nog

Goedemiddag iedereen,

Hier ben ik dan eindelijk met de winnaar, ik ben de afgelopen dagen zo ziek geweest, dat ik het even niet op kon brengen om het te plaatsen, ik ben nog steeds wel ziekig, nog 1 dagje uit zieken en dan moet het wel klaar zijn. 

De winnaar is Annette, van harte gefeliciteerd! 

Stuur je mij een mailtje? voor het prijsje. 

Hier wil ik nog even mijn kaartje showen. 
Voor de uitdaging die nu loopt. 



Ik hoop dat er nog vele inzendingen bij komen. 

Liefs Ida  

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ida,
    het is een prachtige kaart! fijn dat je weer beter bent!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Annette!
    En Ida, veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Annette en Ida van harte beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Ida ! Beterschap Ida. Annette gefeliciteerd met je prijsje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje dat schiet niet op zeg! Ziek zijn is niks aan! Gelukkig ben je nu weer bijna beter!


    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen