vrijdag 1 oktober 2010

Nieuw Challenge blog : Borduren

Hoihoi lieve blogmensen.
Ik wil even iets met jullie delen.
Ik heb vanavond een nieuwe blog aan gemaakt voor de challenge van borduren
Aangezien ik het zelf nogal een rommeltje vindt worden hier , doen we het zo en ik zal het heel erg leuk vinden als je daar ook volger wordt.
Bij 50 volgers komt er een klein prijsje en op dit blog is het bij 130 volgers.
Maar daarvoor zou ik graag willen dat je 3 keer meedoet want anders val je buiten de prijs,

Dus komt op mensen!

Tot snel!

Liefs Ida

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hEY, ik ben ook naar de borduurblog gegaan, maar even een tip voor jullie. Er is een letter weggevallen als je op de link klikt en dan kan ie de borduurblog niet vinden.
    er komt dan eenhoopinspiratieborduurkaaten te staan (zonder R).
    misschien is het handig aan te passen?
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JA bedankt en dacht al er is iets niet in orde.
    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als op de link klik, staat er dat het blog niet bestaat.....

    BeantwoordenVerwijderen