zaterdag 21 augustus 2010

Hoihoi lieve blogmensen
Hier ben ik weer met een nieuwe challenge voor deze week!
Alweer challenge 13.
Met weer een leuke sketch.
Verder geen thema aangebonden.
De winnaar wordt morgen bekend.
Ik hoop dat er deze week meer inzendingen komen dan afgelopen week.

Mijn kaartje komt zo snel mogelijk! ben beetje bezig met een soort verbouwing;)
En Arina heeft wegens prive geen tijd gehad.
Maar die is er volgende week ook gewoon weer.

Onze gast designer voor deze week is Annika


9 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat een super gave kaartjes zijn
    er weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo iedereen heeft er weer schitterende kaartjes van gemaakt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dames jullie hebben er weer een mooie kaart van gemaakt, mij is het niet gelukt
    wegens prive dingen, maar de volgende challenge ben ik er ook weer bij.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke sketch challenge
    die ga ik zeker maken
    misschien vandaag nog wel
    de kaartjes zijn echt super leuk geworden
    grt Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer hele leuke kaartjes dames, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaarten meiden
    ik ga mijn best doen om weer deel te nemen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke sketch en hele mooie kaarten dames!
    Het is een tijdje geleden dat ik meegedaan heb met de challenge,maar deze ga ik zeker maken

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb mijn kaart gemailt meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen