vrijdag 13 augustus 2010

challenge 12

Goedenavond lieve blogmensen.
Hier ben ik weer met een nieuwe challenge.
Deze week is het een sketch met weer een opdracht, en dit keer kerst.
Maak met deze sketch een kerstkaartje.
Nou dat is toch niet zo moeilijk?
Wij hopen dit keer op meer inzendingen.
Kom op mensen!
De winnaar wordt morgen bekend gemaakt, dus ik hou jullie nog even in spanning.
Deze keer duurt de challenge wat langer, namelijk tot de 21ste.
Dus doe je best!:D we zien jullie graag terug.


Liefs Ida

Onze gast designer van deze week is....

Debbie!

Ida
(morgen maak ik een nieuwe foto)


Hetty

Jacqueline

Arina

Sandra


6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaartjes zijn er deze week weer gemaakt, super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn weer hele mooie creaties


    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi uitwerkingen hoor meiden!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten zijn er gemaakt
    Ik heb me dus niet helemaal aan de opdracht gehouden
    maar bij mijn mailtje stond niet dat er een thema aan vast zat. alleen een sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten meiden
    ik ben net volger geworden
    ik ga kijken of ik iets moois kan maken
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge...ga eens kijken of ik er deze week nog aan toe kom! Heb wel een kaartje wat ik nog moet maken :)

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen